Na zbliżający się koniec subskrypcji użytkownika zawsze odpowiednio wcześnie powiadamiamy e-mailem lub można ją w dowolnym momencie przedłużyć w swoim koncie.
Przedłużenie jest możliwe bezpośrednio w automatycznym e-mailu
Pierwsze powiadomienie o zbliżającym się końcu subskrypcji otrzymasz zazwyczaj tydzień przed wygaśnięciem taryfy na adres e-mail zarejestrowany w Twoim koncie na OnlineFakturowanie.pl. W tym e-mailu możesz od razu zapłacić kartą. Wystarczy kliknąć na link zapłać kartą, który przeniesie Cię do bramki płatności, a subskrypcja zostanie automatycznie przedłużona na taką samą taryfę, jaką miałeś w poprzednim roku.
Przedłużenie w koncie OnlineFakturowanie
Jeśli zbliża się koniec ważności twojej subskrypcji, możesz ją przedłużyć bezpośrednio w swoim profilu użytkownika na OnlineFakturowanie.pl . W górnej belce znajdziesz opcję, która automatycznie przeniesie cię do bramki płatności. Jeśli chcesz wybrać inny plan taryfowy i sposób płatności, przejdź do sekcji Moje konto - Przedłuż pakiet wybierz jeden z planów MINI lub PREMIUM. Możliwe są płatności przelewem oraz kartą.
Taryfa już wygasła i fakturowanie nie jest możliwe
W przypadku, gdy ważność Twojej taryfy już wygasła, nie musisz się martwić – Twoje dane nie zostaną utracone. Możliwość fakturowania zostanie ponownie aktywowana, gdy tylko płatność dotrze na konto OnlineFakturowanie.pl. W przypadku płatności kartą konto zostanie aktywowane w ciągu kilku minut.
Masz problemy z przedłużeniem taryfy?
W tym artykule znajdziesz najczęściej występujące błędy przy przedłużeniu taryfy, lub napisz do nas na e-mail [email protected], a chętnie Ci pomożemy.