Dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów dostępnych jest kilka kanałów, które służą pomocą dla sprawnego procesu fakturowania z OnlineFakturowanie.pl, a także w przypadku jakichkolwiek pytań.
Możliwość czatu online z obsługą klienta
Bezpośrednio na stronie OnlineFakturowanie.pl istnieje możliwość skorzystania z okna czatu z obsługą. W prawym dolnym rogu znajduje się niebieski przycisk, na który możesz kliknąć i zadać swoje pytanie.
Support mailowy OnlineFakturowanie.pl
W przypadku, gdy klient nie znajdzie odpowiedzi na swoje pytanie w poradnikach, kolejnym kanałem komunikacji jest poczta elektroniczna: [email protected]. Obsługa klienta OnlineFakturowanie.pl jest przygotowana odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiązać wszelkie problemy tak szybko, jak to tylko możliwe. Nie wahaj się z nią skontaktować.
Pomoc
OnlineFakturowanie.pl oferuje również pomoc bezpośrednio na swojej stronie internetowej. Po zalogowaniu się na OnlineFakturowanie.pl , w dolnej części ekranu znajdziesz opcje: Aktualności, Samouczki, Mam problem, Biuletyn biznesowy. Tutaj znajdziesz nie tylko aktualności dotyczące samego narzędzia, ale także podstawowe informacje na temat faktur, podatków oraz porady dotyczące orientacji w systemie finansowym.
Najczęściej zadawane pytania
Na stronie OnlineFakturowanie.pl znajduje się również dział Najczęściej zadawanych pytań, gdzie można znaleźć szybko odpowiedzi na liczne pytania.