Na OnlineFakturowanie.pl znajdziesz również szybkie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
1. Jak mogę przedłużyć subskrypcję OnlineFakturowanie.pl?
Abonament można odnowić poprzez płatność kartą w sekcji Moje konto - Przedłuż pakiet. Tutaj wybierzesz taryfę Mini lub Premium, a następnie zostaniesz przekierowany do bramki płatności online.
2. Zapłaciłem/prezapłaciłam subskrypcję, a taryfa nie jest aktywna.
Pierwszym krokiem jest sprawdzenie, czy płatność została rzeczywiście dokonana. Jeśli tak, najszybszym sposobem jest napisanie na [email protected]. Płatność zostanie ręcznie zlokalizowana, połączona z profilem klienta, a konto stanie się natychmiast aktywne.
3. Potrzebuję wprowadzić moje dane do faktury za subskrypcję.
Jeśli potrzebujesz faktury z własnymi danymi do fakturacji, proszę przesłać nam swoje dane na adres e-mailowy [email protected]., a my dostosujemy fakturę według Twoich życzeń.
4. Potrzebuję wystawić fakturę z własnymi stawkami VAT. Jak to zrobić?
Wystarczy wybrać Posiadaç stawkę z oferty i podać wysokość VAT zgodnie z własnymi wymaganiami.
5. Czy dane przechowywane w formularzu są udostępniane osobom trzecim?
Informacje wprowadzane do formularza podczas tworzenia faktury nie są nigdzie przechowywane i nie udostępniamy nikomu informacji o korzystaniu z usługi OnlineFakturowanie.pl.
6. Czy istnieje ryzyko niewłaściwego wykorzystania danych z utworzonej przeze mnie faktury?
Nie ma możliwości niewłaściwego wykorzystania danych osobowych lub firmowych, w tym jakichkolwiek innych informacji z faktury. Połączenie między Twoim komputerem a OnlineFakturowanie.pl jest zabezpieczone za pomocą szyfrowanego protokołu HTTPS, a dane wprowadzane do formularza podczas tworzenia faktury nie są nigdzie przechowywane po naszej stronie.
7. Co to jest IBAN i SWIFT i do czego służą?
IBAN (International Bank Account Number) to międzynarodowy numer rachunku bankowego. Kod SWIFT (czasami określany również jako BIC) jednoznacznie identyfikuje bank w międzynarodowych transakcjach płatniczych. Oba te kody są używane głównie do płatności do i z zagranicy.
8. Chciałbym fakturę w innym języku lub innej walucie. Czy to jest możliwe?
Język i walutę faktury możesz wybrać z szerokiej oferty w sekcji Ustawienia podczas wystawiania nowej faktury.
9. Zapomniałem hasła, jak mam postępować?
Możesz poprosić o odzyskanie zapomnianego hasła na stronie Odzyskiwanie zapomnianego hasła. Tutaj wystarczy podać adres e-mail konta w formularzu, a my natychmiast prześlemy instrukcje.
10. Dlaczego na mojej fakturze widnieje informacja o płatniku VAT, chociaż nim nie jestem?
Informacja o płatniku VAT pojawia się, jeżeli jako rodzaj faktury wybrano fakturę z VAT. Upewnij się, czy jako rodzaj faktury wybrano fakturę bez VAT.